OK

Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:

Rzecznik prasowy w świecie nowoczesnych narzędzi PR i marketingu

Uczelnia Łazarskiego | Centrum Kształcenia Podyplomowego


Opis studiów

Dla kogo? Absolwenci studiów prawa i administracji, nauk społecznych, dziennikarstwa i nauk politycznych, resocjalizacji, zarządzania, bezpieczeństwa wewnętrznego. Osoby, które obecnie pracują jako rzecznicy prasowi w administracji samorządowej, państwowej lub w spółkach skarbu państwa. Osoby pracujące w biurach prasowych, komunikacji społecznej lub PR Osoby ubiegające się o pracę jako rzecznicy prasowi lub jako pracownicy biur i komunikacji społecznej w administracji samorządowej, państwowej lub spółek skarbu państwa. Osoby pracujące w sektorze prywatnym reprezentujące w mediach swoje firmy lub swoich szefów; Eksperci chcący zaistnieć w świecie mediów, uzyskać swobodę poruszania się po nich i prezentowania swojego punktu widzenia Osoby pełniące funkcje publiczne lub takie, które aspirują do takich stanowisk a tym samym będą na stałe współpracować z mediami. Cel studiów Celem studiów jest zwiększenie wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie swobodnego wypowiadania się w mediach, działania na rzecz budowania dobrych relacji z mediami, kreowania pozytywnego wizerunku, strategicznego zarządzania komunikacją i ofensywnego wychodzenia naprzeciw sytuacjom kryzysowym. Studia są skierowane zarówno do osób, które posiadają ogólną wiedzę na te tematy, jak również tych, które nie mają jeszcze doświadczenia w pełnieniu funkcji rzecznika prasowego. Przesłanki studiów Program studiów wychodzi naprzeciw potrzebie metodycznego i praktycznego kształcenia zarówno kandydatów, jak i już pracujących rzeczników prasowych, pracowników biur prasowych, działów PR i komunikacji z zakresu umiejętności niezbędnych do tego, by skutecznie reprezentować i budować wizerunek danej organizacji. Obecnie w ofercie studiów podyplomowych brakuje propozycji, która w równie usystematyzowanej, kompleksowej i atrakcyjnej warszatowo formule pozwalałaby na zdobycie know-how warsztatu rzecznika prasowego odpowiedzialnego za komunikacje i budowanie wizerunku firmy. Chcemy aby absolwenci tego kierunku umieli dostosować swoje działania komunikacyjne, marketingowe i PR w zmieniających się wyjątkowo dynamicznie czasach. W tym celu przekażemy odpowiednie narzędzia niezbędne w pracy ekspertów odpowiedzialnych za komunikację. Rola i znaczenia osób reprezentujących instytucje w środkach masowego przekazu w dzisiejszych czasach wymaga w pełni profesjonalnego przygotowania, które obejmuje wiedzę z wielu dziedzin. Studia pozwolą zapoznać się przede wszystkim z: niezbędną wiedzą prawną z zakresu prawa prasowego, autorskiego i dostępu do informacji publicznej; zasadami efektywnej komunikacji interpersonalnej i społecznej; tworzeniem przesłań i przekazów; opracowywaniem strategii komunikacji; specyfiką różnych rodzajów mediów oraz zasadami funkcjonowania redakcji i dziennikarzy; technikami wykorzystującymi mowę ciała do wzmocnienia i uatrakcyjnienia przekazu; zasadami prowadzenia komunikacji dostosowanej do zmieniających się trendów w social media; sposobem przygotowania do spotkań z dziennikarzami; metodami efektywnych wystąpień w radio i telewizji; zasadami budowania pozytywnych relacji z mediami; zasadami dobrych wystąpień publicznych; narzędziami tradycyjnymi i nowoczesnymi stosowanymi w pracy rzecznika; tajnikami kreacji i organizacji eventów; zasadami przygotowania skutecznych kampanii edukacyjnych lub społecznych; technikami zarządzania informacją w sytuacjach kryzysowych. Studia obejmują wszystkie niezbędne elementy warsztatu pracy rzecznika prasowego i PR-owca z elementami marketingu. Niezwykle istotnym zadaniem będzie także przygotowanie absolwentów do właściwego i skutecznego komunikowania w sytuacjach kryzysowych. Organizacja zajęć studia trwają dwa semestry; zajęcia rozpoczynają się w II połowie października, zajęcia odbywają się co dwa tygodnie, w soboty i niedziele, w godzinach 9-18.


Czas trwania

2 semestry


Liczba godzin

182


Koszty

4900 zł


Dane Uczelni

Uczelnia:
Uczelnia Łazarskiego
Adres:
ul. Świeradowska 43, Warszawa
Jednostka:
Centrum Kształcenia Podyplomowego
Adres Jednostki:
ul Świeradowska 43, Warszawa

Lokalizacja