OK

Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:

Architekt marki – uczymy budować silne marki

Uczelnia Łazarskiego | Centrum Kształcenia Podyplomowego


Miasto: Warszawa | Województwo: mazowieckie | Kierunek: Marketing

Opis studiów

Dla kogo? Studia skierowane są do: osób, które chcą nauczyć się budowania marki według najlepszych korporacyjnych praktyk; osób, które chcą podnieść swoje kompetencje, by móc samodzielnie zarządzać marką i / lub procesem tworzenia i wprowadzenia marki na rynek; osób, które chcą podnieść swoje kompetencje by awansować i / lub przejść ze strony agencji na stronę klienta. osób z agencji, które chcą zrozumieć budowanie marki we wszystkich jej aspektach, być bardziej skutecznym w pracy z klientami i rozumieniu ich pracy i potrzeb; osób, które chcą być skuteczne w procesie budowania marki we wszystkich aspektach, które składają się na jej sukces. Atuty studia tworzone i prowadzone w 100 % przez praktyków i dla praktyków; ten program to połączenie kompetencji świata korporacyjnego i agencyjnego, by zapewnić słuchaczom szeroką perspektywę i opanowanie umiejętności koniecznych do budowania marki we wszystkich jej aspektach; zdobycie kompetencji i najlepszych praktyk wymaganych przy samodzielnym budowaniu marki przez duże korporacje międzynarodowe; nabycie kompetencji wyznaczania kierunków rozwoju marki i celów oraz poznanie narzędzi do ich osiągnięcia i realizacji; zdobycie umiejętności tworzenia silnych marek oraz budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej nowych marek i marek już istniejących; połączenie teorii i praktyki od strony klienta i agencji; zajęcia mają charakter warsztatowy, 90% zajęć to seminaria, treningi, case study, warsztaty, panele dyskusyjne. Przesłanki i cele studiów Kierunek „Architekt marki – uczymy budować silne marki” został stworzony z myślą o managerach, którzy chcą świadomie rozwijać siebie i swoją karierę według najwyższych standardów i najlepszych praktyk. Studia te, jako pierwsze w Polsce, definiują kompetencje stanowiska osoby odpowiedzialnej za budowanie marki w strukturach firmy. W każdej z firm zakres obowiązków osoby odpowiadającej za wyniki marki jest różny, tak samo jak zakres ich kompetencji. Jednak umiejętności osób zarządzających samodzielnie markami są różne. Potrzeba standaryzacji pracy brand managera przyczyniła się do stworzenia zupełnie nowego stanowiska: ARCHITEKT MARKI. Definiując obszary określające silną markę, stworzyliśmy program edukacyjny dla osób, które chcą samodzielnie kreować je od podstaw. Rozumiemy, że podejście jednostronne, tylko od strony agencji lub tylko od strony korporacji nie pozwala na zbudowanie silnej marki. Dlatego program 'Architekt marki - uczymy budować silne marki' łączy świat agencji i korporacji w jedno. Nasze studia podyplomowe uczą budować długotrwały sukces w stale rosnącym otoczeniu konkurencyjnym. Kompetencje, jakich potrzebują przyszli architekci marki obejmują wszystkie aspekty zarządzania marką. Nie tylko te dotyczące płaszczyzny wizerunkowej, ale również maksymalizacji zysku. Osoba samodzielnie budująca markę potrzebuje szerokich umiejętności, na przykład: analizy kondycji marki, wyznaczania celów marce, umiejętności tworzenia planów rozwoju marki, zarządzania rachunkiem zysków i strat, umiejętności współpracy z agencjami kreatywnymi, eventowymi, PR-owymi oraz domami mediowymi. Po ukończeniu tego kierunku studiów, nasi absolwenci będą potrafili budować marki od podstaw oraz odczytywać mocne i słabe strony w istniejących już markach tak, by trwale budować ich przewagę na rynku, bez względu na kategorię. Są przygotowani do samodzielnego i skutecznego zarządzania marką niezależnie od tego, w jakiej branży będą pracować. Organizacja zajęć Studia trwają 2 semestry Zajęcia rozpoczynają się w II połowie października, odbywają się co 2 tygodnie, w soboty i niedziele, w godzinach 9-18.


Czas trwania

2 semestry


Liczba godzin

211


Koszty

6900 zł


Dane Uczelni

Uczelnia:
Uczelnia Łazarskiego
Adres:
ul. Świeradowska 43, Warszawa
Jednostka:
Centrum Kształcenia Podyplomowego
Adres Jednostki:
ul Świeradowska 43, Warszawa

Lokalizacja