OK

Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:


Miasto: Warszawa | Województwo: mazowieckie | Kierunek: Zarządzanie

Opis studiów

Celem programu studiów jest przekazanie uczestnikom kompleksowej wiedzy oraz rozwinięcie praktycznych umiejętności z zakresu uruchamiania, prowadzenia oraz zarządzania firmą w internecie. W ramach zajęć słuchacze zdobędą wiedzę na temat specyfiki środowiska internetowego, funkcjonowania firm w internecie oraz aspektów prawnych prowadzenia działalności w internecie. Zespół wykładowców praktyków pokaże jak sporządzić e-biznes plan, tworzyć e-sklepy, projektować strony internetowe, pozycjonować strony www w wyszukiwarkach internetowych, analizować dane internetowe oraz zarządzać marką w internecie. W ramach zajęć uczestnicy rozwiną także umiejętności z zakresu tworzenia strategii e-marketingowych, planowania kampanii w internecie, korzystania z instrumentów marketingu internetowego w celach promocyjnych e-biznesu i budowania świadomości marki w internecie. Po ukończeniu studiów słuchacz otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych wydane przez Wyższą Szkołę Zarządzania / Polish Open University. ADRESACI PROGRAMU Adresatami studiów podyplomowych Zarządzanie Firmą w Internecie są: Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw (sektor MŚP). Osoby prowadzące własny e-biznes lub planujące uruchomienie własnej e-firmy. Menedżerowie i specjaliści zarządzający firmami lub e-firmami. Menedżerowie i specjaliści kształtujący strategie e-marketingowe przedsiębiorstw oraz marek. Osoby pracujące w małych i średnich firmach lub związane z sektorem MŚP. Osoby zainteresowane poszerzeniem swojej wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania firmą w internecie. ORGANIZACJA ZAJĘĆ Studia trwają 2 semestry (łącznie 160 godz.). Program realizowany jest w systemie zjazdów weekendowych (sobota i niedziela, godz. 9.00 -17.00), nie częściej niż 2 razy w miesiącu. Podczas zajęć wykorzystujemy metodę kształcenia POU opartą o metody aktywizujące. Są to przede wszystkim: miniwykłady, ćwiczenia grupowe, ćwiczenia indywidualne, studia przypadków, dyskusje, debaty, badania własne. KADRA Kadra dydaktyczna to praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu firmą w środowisku internetowym, tworzeniu strategii e-marketingowych, projektowaniu stron internetowych i wykorzystywaniu narzędzi internetowych. Każdy z naszych wykładowców posiada odpowiednią wiedzę kierunkową i praktykę zawodową dając gwarancję skuteczności dostarczanej wiedzy i narzędzi. PROCES REKRUTACJI Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest posiadanie dyplomu ukończenia studiów wyższych (na poziomie minimum licencjata lub inżyniera). Kandydaci są rejestrowani po złożeniu kompletu wymaganych dokumentów: wypełnionej karty zgłoszeniowej na studia lub aplikacji on-line odpisu dyplomu ukończenia wyższej uczelni 1 zdjęcia w formie papierowej Ostateczny termin składania zgłoszeń na semestr letni – 24.02.2015 KOSZT PROGRAMU Pełny koszt studiów podyplomowych Zarządzanie Firmą w Internecie wynosi 5900 zł. Cena promocyjna obowiązująca do 15 sierpnia wynosi 4 900 PLN. JAK MOŻNA DOKONAĆ WPŁATY CZESNEGO? Płatności możesz dokonać: KARTĄ PŁATNICZĄ (w dziekanacie uczelni) PRZELEWEM na konto*: Wyższa Szkoła Zarządzania Bank Zachodni WBK S.A. 8 O/Warszawa ul. Domaniewska 37a, 02-672 Warszawa 45 1090 1870 0000 0001 0058 5976 tytułem: numer studenta (NRID) + rodzaj studiów, np. studia podyplomowe) * na powyższe konto należy dokonywać wszystkich płatności związanych z tokiem studiów w Wyższej Szkole Zarządzania / Polish Open University. SWIFT - WBKPPLPP IBAN - PL45109018700000000100585976


Czas trwania

2 semestry / 160 godzin


Koszty

Szczegółowe informacja na uczelni


Dane Uczelni

Uczelnia:
Polish Open University - Wyższa Szkoła Zarządzania
Adres:
ul. Stokłosy 3, Warszawa

Lokalizacja