Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:
CEL STUDIÓW Przekazanie innowacyjnej metodologii zarządzania strategicznego TOC (ang. Theory of Constraints) i jej zastosowań dla rozwoju firmy oraz wyszkolenie wszechstronnego menedżera, który dobrze się odnajduje zarówno w każdym obszarze firmy, w tym między innymi w środowisku produkcyjnym, jak i w środowisku handlowym Przedstawienie narzędzi wykorzystywanych w TOC i reguł ich wykorzystania w różnych obszarach, np. marketingu i sprzedaży, produkcji, zaopatrzeniu i dystrybucji, finansach W szczególności: • Identyfikacja obszarów zmian w firmie • Wybór właściwej strategii zmiany • Jak skutecznie wdrażać i wykorzystać w praktyce działania biznesowego • Samodzielne wdrożenie rozwiązań TOC w wybranych obszarach ADRESACI STUDIÓW • Właściciele i kadra zarządzająca dążąca do wzrostu firmy • Dyrektorzy i menedżerowie, którzy są zainteresowani wykorzystaniem TOC w swoich działaniach biznesowych • Eksperci ds. ciągłego doskonalenia • Zespoły menedżerskie chcące wypracować wspólną platformę komunikacji i wypracować holistyczną strategię firmy (takie zespoły zyskują najwięcej)
2 semestry
212
15000 zł