OK

Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:


Miasto: Radom | Województwo: mazowieckie | Kierunek: Zarządzanie

Opis studiów

Dlaczego warto wybrać ten kierunek - program studiów jest połączeniem praktycznej wiedzy na temat nowoczesnych narzędzi marketingowych i sprzedażowych z nowoczesnymi technikami wsparcia sprzedaży - zajęcia prowadzone przez praktyków z kilkunastoletnim doświadczeniem i sukcesami - możlwiość nawiązania kontaktów z osobami o podobnych zainteresowaniach i doświadczeniach Program jest skierowany do - dyrektorów handlowych - opiekunów klienta - przedstawicieli handlowych - właścicieli firm - specjalistów ds. sprzedaży - pracowników działu marketingu - osób zajmujących się tworzeniem i realizacją strategii sprzedażowych - team liderów - wszystkich, którzy chcą poznać współczesne techniki sprzedaży Podczas studiów - poznajesz nowoczesne techniki sprzedaży - prezentujesz mechanizmy zarządzania relacjami z klientem - zapoznasz się z metodami sprzedaży w różnych branżach - przygotujesz się do tworzenia prezentacji produktów i usług - zdobędziesz wiedzę z zakresu zarządzania zespołem sprzedażowym - poszerzysz wiedzę z zakresu zarządzania funkcją handlową przedsiębiorstw Po studiach - znasz nowoczesne techniki sprzedaży na rynku krajowym i międzynarodowym - jesteś przygotowany do pełnienia funkcji kierowniczych w przedsiębiorstwach handlowych i usługowych - potrafisz przeprowadzać analizę potrzeb klienta oraz prowadzić badania rynkowe - możesz ubiegać się o stanowiska takie jak: dyrektor działu sprzedaży, key account manager, kierownik zespołu sprzedaży, kierownik salonu sprzedaży, manager regionalny w firmach międzynarodowych i krajowych Program studiów 1. Funkcjonowanie i analiza rynku 2. Analiza potrzeb klienta 3. Organizacja sprzedaży 4. Merchandising 5. Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) 6. Analiza i prognozowanie sprzedaży 7. Zarządzanie sprzedażą przez osobowość klientów 8. Wiarygodna firma, czyli jak zbudować pozytywny wizerunek organizacji 9. Trening negocjacji w biznesie 10. Strategie sprzedażowe w praktyce 11. Praca z klientem trudnym 12. Zarządzanie zespołem sprzedażowym 13. Tworzenie prezentacji produktów i usług 14. Lobby i PR 15. Zarządzanie marką 16. Coaching dla menedżerów sprzedaży ORGANIZACJA ZAJĘĆ: Program zakłada 160 godzin zajęć dydaktycznych (60 ECTS) realizowanych w ciągu 2 semestrów. Forma zajęć: wykłady, ćwiczenia, konwersatoria, warsztaty


Czas trwania

2 semestry / 160 godzin


Koszty

Szczegółowe informacja na uczelni


Dane Uczelni

Uczelnia:
Wyższa Szkoła Handlowa w Radomiu
Adres:
ul. Traugutta 61a, Radom
Jednostka:
Wydział Studiów Strategicznych i Technicznych
Adres Jednostki:
ul. Domagalskiego 7a, Radom

Lokalizacja