OK

Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:

Praktyka Zarządzania Komunikacją Wizualną w Marketingu

Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie | Wydział Architektury


Miasto: Warszawa | Województwo: mazowieckie | Kierunek: Marketing

Opis studiów

Co wyróżnia studia: Unikatowe połączenie sztuki, biznesu i marketingu. Nacisk na praktykę. Zespół wykładowców o różnorodnych i sprawdzonych osiągnięciach praktycznych. Możliwość wymiany doświadczeń i tworzenia sieci kontaktów. System zaliczeń powiązany z praktycznymi efektami studiów. Adresaci studiów Osób pracujących w działach marketingu, promocji i reklamy oraz komunikacji społecznej różnych instytucji, uczestniczących lub zarządzających przedsięwzięciami z zakresu komunikacji wizualnej. Absolwentów studiów pierwszego i drugiego stopnia na kierunkach artystycznych pragnących rozwinąć swoje kompetencje w zakresie projektowania komunikacji wizualnej dla firm i instytucji, a zwłaszcza tych, którzy chcieliby uruchomić własną działalność gospodarczą w tym obszarze. Absolwentów studiów pierwszego i drugiego stopnia na dowolnych kierunkach, którzy chcieliby zdobyć nowe kompetencje dotyczące różnych form komunikacji wizualnej w biznesie, instytucjach państwowych i samorządowych oraz prowadzenia działalności gospodarczej w tym obszarze. Cel studiów: Wyposażenie absolwentów w wiedzę teoretyczną i zbiór różnorodnych umiejętności praktycznych, niezbędnych do identyfikacji potrzeb instytucji w zakresie kreacji wizerunku i jego prezentacji na zewnątrz. Zapoznanie z podstawami warsztatu pracy projektanta, w tym z wybranymi narzędziami IT. Umożliwienie zdobycia specjalistycznych kompetencji z zakresu komunikacji wizualnej, wystawiennictwa i organizowania eventów, ułatwiających skuteczne konkurowanie na rynku pracy i przyśpieszających rozwój kariery zawodowej. Wykształcenie umiejętności zarządzania projektami artystycznymi oraz zakładania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Rozwinięcie umiejętności kreacji, samodzielnego rozwiązywania problemów, pracy zespołowej i komunikowania się zarówno ze zleceniodawcą bądź twórcą komunikatu wizualnego, jak i jego odbiorcą. Słuchacze już w trakcie studiów będą mieli okazję podjęcia i prowadzenia prac nad własnymi przedsięwzięciami biznesowo-artystycznymi. Uzyskiwane efekty będą uwzględniane przy ocenie poszczególnych modułów kształcenia. Tematyka zajęć: Moduł Liczba godzin Zajęcia wprowadzające 2 Podstawy warsztatu pracy projektanta 24 Zarządzanie firmą 28 Projektowanie komunikacji wizualnej 24 Komunikacja marketingowa 24 Zarządzanie projektami innowacyjnymi 20 Wybrane aspekty sztuki współczesnej 14 Prawo autorskie i etyka zawodowa 12 Projektowanie wystaw targowych i eventów firmowych 28 Konsultacje i przygotowanie projektu dyplomowego 14 Suma godzin 190 Tematyka wybranych modułów Podstawy warsztatu pracy projektanta: 1. Podstawy kompozycji i wyobraźni artystycznej. 2. Podstawy projektowania i wizualistyki obrazu (zajęcia komputerowe). Projektowanie komunikacji wizualnej: 1. Projektowanie typografii i liternictwa. 2. Projektowanie znaków i logotypów. 3. Projektowanie prezentacji multimedialnych. 4. Komunikacja poprzez media społecznościowe. Projektowanie wystaw targowych i eventów firmowych: 1. Projektowanie scenografii wydarzeń firmowych. 2. Projektowanie wystaw targowych i okolicznościowych. Zarządzanie firmą: 1. Stratedzy i strategie czyli jak osiągać ponadprzeciętne wyniki w warunkach silnej konkurencji. 2. Podstawy finansów dla niefinansistów. 3. Tradycyjne i nowe wyzwania w sferze marketingu i sprzedaży. 4. O czym powinien wiedzieć każdy przedsiębiorca i menedżer z zakresu prawa. 5. Jak radzić sobie z ryzykiem firmie. Komunikacja marketingowa: 1. Rola komunikacji oraz jej miejsce w strukturach organizacji. 2. Rola i możliwości mediów tradycyjnych oraz nowych. 3. Wpływ czynników kulturowych na komunikację globalną. 4. Nowe kanały w komunikacji globalnej. 5. Marketing relacji. Zarządzanie projektami innowacyjnymi: 1. Specyfika projektów artystycznych. 2. Budowanie efektywnego zespołu projektowego. 3. Najważniejsze aspekty zarządzania projektem – zakres, czas, budżet, jakość, ryzyko, zmiany. 4. Mierzenie efektywności projektu. 5. Budowanie relacji z klientem. Kwalifikacje absolwenta W zakresie wiedzy absolwent studiów: • Rozumie treść zasadniczych zagadnień związanych z praktyką projektowania i zarządzania komunikacją wizualną. • Zna podstawy funkcjonowania organizacji gospodarczych. • Wykazuje znajomość aktualnych trendów w sztuce. • Rozumie potrzeby organizacji w zakresie komunikacji marketingowej. • Posiada rozszerzoną wiedzę związaną z praktyką projektowania (w różnych dyscyplinach) komunikatów wizualnych. • Zna metody i techniki zarządzania projektami związanymi z komunikacją wizualną. • Rozumie uwarunkowania prawne prowadzenia działalności gospodarczej, zwłaszcza związanej z działalnością w obszarze sztuki. • Zna i rozumie narzędzia ochrony własności intelektualnej. • Zna wymogi dotyczące raportów konsultingowych i tekstów o charakterze naukowym. W zakresie umiejętności absolwent studiów: • Potrafi zidentyfikować i dokonać krytycznej analizy potrzeb organizacji gospodarczych i instytucji w zakresie komunikacji wizualnej. • Umie zbierać i przetwarzać dane. • Potrafi skutecznie organizować proces prowadzenia badań. • Umie opracować koncepcję komunikatów wizualne dostosowanych do potrzeb organizacji i oczekiwań ich interesariuszy. • Umie planować i zarządzać projektem, z uwzględnieniem specyfiki projektów z zakresu komunikacji wizualnej. • Potrafi opracować studium wykonalności projektu. • Potrafi dokonać analizy i krytycznie ocenić warunki prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie projektowania komunikacji wizualnej i opracować biznes plan. • Umie dokonać wyboru i wykorzystać narzędzia informatyczne wspomagające proces kreacji we własnych i zespołowych koncepcjach projektowych. • Umie podejmować samodzielne decyzje dotyczące koncepcji projektowych w zakresie wystaw targowych i eventów oraz kreacji komunikacji wizualnej. • Potrafi uczestniczyć w krytycznym dyskursie na temat wybranych zagadnień sztuki współczesnej. • Potrafi w praktyce stosować normy prawa autorskiego i prawa własności przemysłowej. Organizacja zajęć Czas trwania studiów: dwa semestry. Zajęcia będą odbywać się w formie zjazdów sobotnio-niedzielnych, dwa razy w miesiącu w siedzibie Uczelni przy ulicy Olszewskiej 12. Zapisy na studia na semestr zimowy roku akademickiego 2015/2016 rozpoczyna się 15 maja 2015 r. Początek zajęć: październik 2015. Cena studiów Opłata wpisowa: 200 zł. Czesne za 1 rok: 4800 zł opłata jednorazowa lub płatność w ratach 2x2500 zł. Opłatę za uczestnictwo w oferowanych studiach podyplomowych należy wnieść po uzyskaniu informacji o przyjęciu na studia. Opłat należy dokonać przelewem na konto Uczelni: WYŻSZA SZKOŁA EKOLOGII I ZARZĄDZANIA ul. OLSZEWSKA 12, 00-792 WARSZAWA Nr rachunku 43103015080000000800611008 Informacje i zapisy Rektorat WSEiZ, Olszewska 12, Warszawa tel.: 22 825 80 32 do 35 [email protected] Wymagane dokumenty: 1. Kwestionariusz uczelniany 2. Kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych (licencjat, inżynier lub magister) oryginał do wglądu. 3. 1 zdjęcie legitymacyjne. 4. Potwierdzenie opłaty wpisowego. Warunkiem uruchomienia studiów jest zorganizowanie grupy liczącej nie mniej niż 30 osób.


Czas trwania

2 semestry


Koszty

Szczegółowe informacja na uczelni


Dane Uczelni

Uczelnia:
Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie
Adres:
ul. Olszewska 12, Warszawa
Jednostka:
Wydział Architektury
Adres Jednostki:
ul. Olszewska 12, Warszawa

Lokalizacja