OK

Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:

Media w komunikowaniu społecznym

WSZECHNICA POLSKA Szkoła Wyższa w Warszawie


Opis studiów

Studia podyplomowe Mediów w komunikowaniu społecznym prowadzone są wspólnie przez Wszechnicę Polską Szkołę Wyższą w Warszawie i Międzywydziałowy Instytut Sztuki Mediów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Przeznaczone są dla osób zainteresowanych podjęciem pracy pedagogicznej, pracy w branży medialnej, reklamowej i PR oraz pokrewnych, w obrębie których działają firmy wykorzystujące nowe technologie informacyjne i komunikacyjne. Studia skierowane są zarówno do absolwentów kierunków humanistycznych jak i do absolwentów studiów technicznych, dając możliwość przygotowania do realizacji zadań z dziedziny najszerzej rozumianego komunikowania społecznego. Uczestnicy studiów uzyskują wiedzę, umiejętności i kompetencje stanowiące podstawę rozwoju zawodowego w dziedzinie tworzenia i zarządzania treścią i formą komunikacji werbalnej i wizualnej, poznają problemy, metody i techniki oraz niezbędne do projektowania graficznego, wystawiennictwa, reklamy, projektowania oprawy wizualnej widowisk, projektowania przestrzennego, przekazu multimedialnego, tworzenia gier komputerowych, wideoklipów, komputerowej animacji oraz komputerowej generacji efektów specjalnych. Tym, co wyróżnia te studia, na tle innych funkcjonujących na rynku edukacyjnym w Polsce, jest rozbudowany blok przedmiotów zorientowanych na komunikowanie wsparte najnowszymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi, które wykorzystywane są przez Instytut Sztuki Mediów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Obok wykładów i konwersatoriów obejmujących zajęcia z powyższych przedmiotów, studentom oferowane są wykłady i ćwiczenia obejmujące takie przedmioty jak: komunikowanie społeczne i medialne komunikacja interpersonalna kultura masowa i audiowizualna laboratorium produkcji obrazu i dźwięku medioznawstwo nowe media i społeczne systemy medialne planowanie, realizacja i zarządzanie projektami medialnymi prezentacja danych i multimedia public relations reklama i promocja socjotechnika w mediach wstęp do badań użyteczności serwisów i aplikacji internetowych Słuchacze uczestniczą w obowiązkowych warsztatach z zakresu podstaw informatyki i programowania, technologii internetowej oraz tworzenia grafiki komputerowej. Zajęcia prowadzone są przez wysoko wykwalifikowanych specjalistów, a połączenie doświadczenia Wszechnicy Polskiej i nowatorskiego dorobku Instytutu Sztuki Mediów gwarantuje nabycie unikalnych umiejętności. Możliwości zatrudnienia absolwentów: kierownicze stanowiska w agencjach reklamowych organizator wystaw ( projektant, grafik) realizator efektów specjalnych funkcje związane z zarządzaniem własnością intelektualną redaktor przekazów multimedialnych projektant przestrzeni projektant gier komputerowych projektant witryn internetowych i interfejsów dla użytkowników systemów komputerowych Słuchacze z przygotowaniem pedagogicznym mają unikalną możliwość nabycia umiejętności przygotowania zajęć i prowadzenia zajęć dydaktycznych w szkołach z wykorzystaniem najnowszych technik multimedialnych.


Czas trwania


Koszty

Szczegółowe informacja na uczelni


Dane Uczelni

Uczelnia:
WSZECHNICA POLSKA Szkoła Wyższa w Warszawie
Adres:
pl. Defilad 1, Pałac Kultury i Nauki, VIII piętro, Warszawa

Lokalizacja