OK

Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:


Miasto: Warszawa | Województwo: mazowieckie | Kierunek: Marketing

Opis studiów

Studia podyplomowe Kreatywny Menedżer Sprzedaży i Marketingu są zbudowane na wzorcach zarządzania decydentów i prezesów najbardziej liczących się i ekspansywnych, polskich marek, uzyskanych w ramach Badania Duma Marki™ - prowadzonego przez firmę doradczą Tarka Executive's. Program studiów Kreatywny Menedżer Sprzedaży i Marketingu skonstruowany jest w oparciu o model BRAND VORTEX™ (Wir Marki™) Tarka Executive's opisujący główne elementy pozwalające budować silny i trwały wpływ menedżerów na otaczające środowisko rynkowe, społeczne, gospodarcze: 1. Opakowanie - Przekaz i prezentacja rynkowa firm, produktu i usługi; 2. Pieniądze - Budowanie wartości rynkowej oraz finansowej marki i biznesu; 3. Potrzeby - Odkrywanie i zaspokajanie ukrytych potrzeb klientów i konsumentów; 4. Opinia - Angażowanie pracowników na rzecz marki; 5. Kompetencje - Zarządzanie talentami kluczowymi dla sukcesu biznesu; 6. Emocje - Kreowanie pozytywnych emocji zakupowych u odbiorców i klientów firmy; 7. Taktyki - Koncentracja w zarządzaniu na dostarczeniu obietnicy marki/ produktu/ usługi; 8. Wizja - Zarządzanie aspiracjami właścicieli, udziałowców inwestorów; 9. Wartości – Rozwój biznesu opartego na wartościach; 10. Symbolika - Kreacja symboliki firmy i organizacji dla sukcesu rynkowego. Każde z modułów w ramach studiów Kreatywny Menedżer Sprzedaży i Marketingu trwa 18 godzin akademickich. W ramach studiów podyplomowych Kreatywny Menedżer Sprzedaży i Marketingu zapoznają się Państwo z najnowocześniejszymi modelami kreowania, zarządzania wizerunkiem i komunikacją marki: 1. Podstawowym celem studiów jest przekazanie Państwu umiejętności odkrywania i zaspokajania ukrytych potrzeb klientów i konsumentów poprzez twórcze i nieszablonowe zarządzanie sferami sprzedaży i marketingu. 2. Zdobędziecie Państwo kompetencje sprzedażowe niezbędne do kreowania pozytywnych emocji zakupowych u odbiorców i klientów firmy. 3. Dowiecie się Państwo w jaki sposób budować rosnącą wartość rynkową oraz finansową firmy. 4. Nauczycie się Państwo technik i narzędzi niezbędnych do angażowania pracowników na rzecz biznesu, marki i walki rynkowej. 5. Nauczycie się Państwo kreowania symboliki organizacji dla sukcesu firmy. 6. Poznacie Państwo zasady doboru i nadzorowania realizacji taktyk, które pozwalają na spełnienie obietnicy marki. 7. Dzięki wypracowanym zdolnością komunikacyjnym dowiecie się Państwo jak rozpoznawać potrzeby i oczekiwania nabywców, tak aby w osiągnąć sukces w marketingu, sprzedaży, obsłudze klienta, windykacji etc. Kadra Zajęcia w ramach Studiów prowadzone są przez zespół Senior Ekspertów, z których każdy posiada wieloletnie doświadczenia menedżerskie. Wszyscy Prowadzący odnieśli lub odnoszą wyróżniające ich sukcesy rynkowe, biznesowe, organizacyjne i zespołowe. Charakter studiów Podyplomowe studia doskonalące. Czas trwania 2 semestry. Zjazdy co dwa tygodnie w soboty i niedziele. Opłata za studia podyplomowe Kreatywny Menedżer Sprzedaży i Marketingu: Opłata wpisowa: 250 zł (poza okresem rekrutacyjnym) Przy jednorazowej opłacie za całość studiów z góry, koszt udziału wynosi 4995 zł. Opłata realizowana semestralnie wynosi 2x 2870 zł. Opłata realizowana miesięcznie wynosi 8x 812 zł.


Czas trwania

2 semestry


Koszty

Szczegółowe informacja na uczelni


Dane Uczelni

Uczelnia:
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Adres:
ul. Kawęczyńska 36, Warszawa
Jednostka:
Wydział Menedżerski i Nauk Technicznych
Adres Jednostki:
ul. Kawęczyńska 36, Warszawa

Lokalizacja