OK

Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:

Prawo i zarządzanie w sektorze mody

Uczelnia Łazarskiego | Centrum Kształcenia Podyplomowego


Miasto: Warszawa | Województwo: mazowieckie | Kierunek: Prawo

Opis studiów

Dla kogo? Studia przeznaczone są przyszłym menedżerom segmentu kosmetyczno-odzieżowego, osobom, które fascynują się tą branżą, a do tej pory zdobywały doświadczenie w innych sektorach oraz prawników obsługujących branżę kreatywną. Jeśli chcesz się rozwijać i awansować, ten program jest dla Ciebie. Studia przeznaczone są także dla przedsiębiorców, którzy założyli lub chcą założyć firmę w branży odzieżowej. Należą do nich: twórcy start-upów, fotografowie, projektanci, wizażyści, styliści, menedżerowie artystów, celebrytów, aktorów, blogerów i innych osób publicznych. Dla agencji modelek, agencji aktorskich oraz agencji PR-owych oraz reklamowych. Dla prowadzących działalność kulturalną i rozrywkową. Dla podmiotów prowadzących sprzedaż online, w tym również poprzez media społecznościowe. Przesłanki: Jedną z szybciej rozwijających się gałęzi gospodarki jest przemysł odzieżowy. Przykłady polskich przedsiębiorców działających w tym segmencie pokazują jego istotny potencjał. Wraz z rozwojem sektora mody rośnie zapotrzebowanie na kadry i menedżerów, którzy nie tylko będą rozwijać spółki w kraju, ale pozwolą im na ekspansję zagraniczną. Specyfika branży modowej przejawia się z jednej strony w konieczności poruszania się w dość złożonych uwarunkowaniach prawnych (w szczególności prawo własności intelektualnej), a z drugiej – z potrzeby uwzględnienia stale zmieniających się kanałów dotarcia do klientów. W tym kontekście oferta edukacyjna (studia podyplomowe) wydaje się nie nadążać za branżą, zwłaszcza wobec perspektywy jej dalszego, szybkiego rozwoju. Niniejsza propozycja studiów podyplomowych wychodzi naprzeciw oczekiwaniom rynku. Program „Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody” powstał we współpracy z najlepszymi specjalistami w swoich dziedzinach, a także z jedynym portalem na polskim rynku poruszającym problematykę biznesu w modzie (FashionBiznes.pl). Studia pozwolą studentom na zdobycie kompleksowej wiedzy z zakresu biznesu: kupiectwa, product managementu, e-commerce, handlu międzynarodowego, komunikacji, finansów oraz prawa oscylującego wokół wszystkich wyżej wymienionych zagadnień. Program studiów został zbudowany w taki sposób, aby dotknął wszystkich zagadnień, z którymi na co dzień spotyka się każda firma kosmetyczno-odzieżowa. Co więcej, zaproszona do współpracy kadra oraz inni studenci to bezcenne kontakty niezbędne do budowania swojej kariery w branży mody. Stawiamy na networking. Cele: Celem programu jest przekazanie praktycznej wiedzy oraz doświadczeń dotyczących skutecznego zarządzania i promocji w sektorze mody z uwzględnieniem polskich i unijnych regulacji mających zastosowanie w tej działalności, w szczególności prawa własności intelektualnej. Na naszych studiach biznes i prawo mówią jednym, zrozumiałym językiem. Jesteś menedżerem? Powinieneś znać prawo, które obowiązuje w sektorze mody. Jesteś prawnikiem? Zaznajom się z tajnikami funkcjonowania branży. Wspólnie zbudujemy zespół wykwalifikowanych specjalistów. Celem studiów jest bowiem wykształcenie kadr, które poprowadzą firmę w kierunku ekspansji w kraju i za granicą.


Czas trwania

2 semestry


Liczba godzin

180


Koszty

5700 zł


Dane Uczelni

Uczelnia:
Uczelnia Łazarskiego
Adres:
ul. Świeradowska 43, Warszawa
Jednostka:
Centrum Kształcenia Podyplomowego
Adres Jednostki:
ul Świeradowska 43, Warszawa

Lokalizacja