Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:
CEL STUDIÓW Rozwój i wzmocnienie kluczowych kompetencji szefa sprzedaży efektywnej organizacji. Będąc od dwudziestu lat praktykiem negocjacji, zawsze na styku z partnerami w biznesie, a jednocześnie będąc obserwatorem i badaczem z zapleczem naukowym, widzę, jak ogromna zmiana nastąpiła na rynku. Duże firmy bankrutują, ponieważ nie obserwują zmian lub nie mają wiedzy, jak na te zmiany zareagować. Czasy prostej organizacji sprzedaży i trików wobec klientów już się skończyły. Firmy, które tego nie zauważyły i próbują działać po staremu, do tego wymyślonymi przez siebie metodami – tracą rynek! Popularną kiedyś strategię „Hit & Run” stosują już tylko Dinozaury Biznesu i dziwią się, że udziały ich firm w rynku spadają, a ich kluczowi sprzedawcy realizują coraz mniejsze kontrakty. Dziś na rynku wygrywający menedżerowie sprzedaży muszą skoordynować model sprzedaży z właściwie zaprojektowanymi systemami motywacyjnymi. Zrozumieć kluczowe idee: zarządzania cyklem życia klienta (Customer Lifecycle) oraz Sales & Marketing Alignment, czyli jak uspójnić działania między Sprzedażą a Marketingiem. Do tego osiągać wyniki biznesowe w sposób etyczny, gdyż efekty niewłaściwego postępowania widzimy nawet w spektakularnych upadkach firm giełdowych, a w przypadku średnich firm w postaci braku odnowienia kontraktów z klientami. W dzisiejszym świecie zarówno dostawcy, jak i klienci są zainteresowani budowaniem długotrwałych relacji. Przekłada się to bezpośrednio na korzyści finansowe dla obu partnerów transakcji. Aby to jednak zrobić, musimy uświadomić sobie, że sprzedaż realizują ludzie i liczą się właściwe relacje zarówno między szefem i jego pracownikami, jak i między pracownikami a klientami. Sposób budowania relacji musi wynikać ze strategii sprzedaży firmy i być w odpowiedni sposób zakomunikowany sprzedawcom o różnych predyspozycjach i osobowościach. Wszystkie powyższe elementy się przenikają i powinny być właściwie skoordynowane. Zapraszam na program, na którym w spójny sposób systematyzujemy i pokazujemy, jak to osiągnąć. Program będzie dla Państwa zarówno inspiracją, jak i solidną porcją wiedzy i doświadczeń! Nikolay Kirov Kierownik merytoryczny studiów ADRESACI STUDIÓW • Osoby zarządzające średnimi i dużymi firmami • Właściciele firm, którzy chcą rozwinąć dział sprzedaży • Szefowie działów sprzedaży, którzy zarządzają menedżerami • High-Potentials - osoby z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem sprzedaży, aspirujący do zarządzania większymi strukturami
2 semestry
184
14900 zł