OK

Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:


Miasto: Warszawa | Województwo: mazowieckie | Kierunek: Informatyka

Opis studiów

Celem studiów jest nauczenie słuchacza wszystkich etapów kreacji komunikacji wizualnej począwszy od briefingu, ustalenia założeń projektowych, a na własnej realizacji projektu kończąc. Absolwent studiów posiada wiedzę pozwalającą mu na świadomym podejściu do kreacji, podjęciu samodzielnie zadania projektowego i jego skuteczne wykonanie. Studia łączą fachową wiedzę projektową z informacjami na temat estetyki, sztuki, ale też percepcji informacji wizualnej przez człowieka oraz wykorzystania mediów cyfrowych w procesie kreacji. Studia adresowane są do osób z wyższym wykształceniem (minimum licencjat) specjalizujących się w grafice użytkowej i zainteresowanych projektowaniem graficznym i szeroko pojętą sztuką reklamy. Kandydaci to osoby działające w promocji, marketingu, public relations, wydawnictwach, agencjach reklamowych, mediach, instytucjach powiązanych z mediami, architekturze, wzornictwie przemysłowym oraz telewizji. Główne zagadnienia programowe to: • tworzenia kreatywnej grafiki w komunikacji wizualnej; • tworzenie złożonych układów typograficznych; • budowania zależności między treścią, a formą komunikatu wizualnego; • wykorzystania fotografii do celów reklamowych; • tworzenie skrótu graficznego; • zasady projektowania identyfikacji firmy. Program przewiduje 264 godziny zajęć. Studia prowadzone są w systemie zaocznym. Zajęcia realizowane są w czasie zjazdów weekendowych (dwa zjazdy w miesiącu). W soboty od godz. 10:15 do 19:15. W niedzielę od godz. 10:15 do 15:45 Kierownikiem Studiów jest: prof. nadzw. dr hab. Włodzimierz Pastuszak; e-mail: [email protected] ZAKRES TEMATYCZNY Semestr I • Grafika wydawnicza - 32 godz. • Projektowanie plakatu - 32 godz. • Litera w grafice projektowej - 32 godz. • Teoria obrazu i barwy - 16 godz. • Grafika wektorowa - 16 godz. • Grafika bitmapowa - 16 godz. RAZEM 144 Semestr II • Fotografia reklamowa - 16 godz. • Projektowanie komunikacji wizualnej - 32 godz. • Projektowanie identyfikacji firmy - 32 godz. • Sztuka reklamy - 16 godz. • Prawo autorskie - 8 godz. • Historia grafiki XX w - 16 godz. RAZEM 120


Czas trwania

2 semestry


Koszty

Szczegółowe informacja na uczelni


Dane Uczelni

Uczelnia:
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Adres:
ul. Koszykowa 86, Warszawa

Lokalizacja