OK

Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:

Marketing internetowy Studia realizowane we współpracy z partnerami merytorycznymi: IAB Polska i Gemius

Akademia Leona Koźmińskiego


Miasto: Warszawa | Województwo: mazowieckie | Kierunek: Marketing

Opis studiów

CEL STUDIÓW Głównym celem realizowanym w ramach podyplomowych studiów z marketingu internetowego jest przekazanie słuchaczom najbardziej aktualnego, kompleksowego oraz praktycznego know-how dotyczącego wykorzystania Internetu do celów marketingowych i biznesowych. Połączenie kompetencji uznanych praktyków oraz wykładowców ALK, posiadających wieloletnie doświadczenia w e-biznesie, pozwoliło przygotować program, którego ukończenie gwarantuje biegłe poruszanie się w e-marketingu zarówno na poziomie operacyjnym, jak i strategicznym. Oprócz świetnego zespołu prowadzących unikatową przewagą studiów jest realizacja wielu zajęć w modelu warsztatów oraz laboratoriów komputerowych. ADRESACI STUDIÓW Studia są kierowane do: • kierowników i dyrektorów działów marketingowych oraz PR, którzy traktują lub zamierzają wykorzystać potencjał sieci w aspekcie obsługi klienta, sprzedaży czy wsparcia procesów biznesowych • przedsiębiorców pragnących zaistnieć i rozwijać swoją obecność w wirtualnym środowisku • menedżerów e-marketingu szukających inspiracji dla nowych pomysłów na wykorzystanie Internetu w swojej działalności • specjalistów od marketingu oraz PR, którzy planują lub wykorzystują Internet do np. promowania swojego przedsiębiorstwa Ze względu na rosnące znaczenie Internetu oraz uniwersalność wiedzy przekazywanej w trakcie studiów zdobyte umiejętności będą też przydatne w dalszej karierze zawodowej, niezależnie od branży, w której w danej chwili pracują słuchacze.


Czas trwania

2 semestry


Liczba godzin

200


Koszty

9000 zł


Dane Uczelni

Uczelnia:
Akademia Leona Koźmińskiego
Adres:
ul. Jagiellońska 57/59, Warszawa

Lokalizacja