OK

Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:


Miasto: Radom | Województwo: mazowieckie | Kierunek: Marketing

Opis studiów

Dlaczego warto wybrać ten kierunek - zajęcia prowadzone przez specjalistów, którzy zapewinają praktyczne wyćwiczenie umiejętności niezbędnych do pracy w sferze nowoczesnego rynku medialnego - program studiów systematycznie aktualizowany z uwzględnieniem zmian zachodzących w rzeczywistości gospodarczej Program jest skierowany do - osób z branży, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności oraz profesjonalistów pragnących podnieść swoje kompetencje specjalistyczne - obecnych i przyszłych pracowników agencji reklamowych, PR i działów marketingu - pracowników przedsiębiorstw odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku firmy Podczas studiów - poznasz procesy marketingowe oraz ich wpływ na funkcjonowanie w relacji marka-klient - zdobywasz praktyczne umiejętności w zakresie tworzenia i oceny identyfikacji wizualnej firmy oraz konstruowania tekstów perswazyjnych - poznasz sztukę skutecznego przemawiania - będziesz mógł poznać swoje kompetencje oraz zdiagnozować swoją postawę i zachowanie w sytuacjach interpersonalnych Po studiach - posiadasz wiedzę i umiejętności niezbędne do pracy w działach marketingu i public relations na stanowisku specjalisty oraz agencjach reklamowych - jesteś przygotowany do pracy w charakterze rzecznika prasowego, menedżera ds. komunikacji, konsultanta mediowego - możesz założyć własną działalność gospodarczą z zakresu kreowania wizerunku osób, organizacji i instytucji Program studiów 1. Podstawy marketingu 2. Psychologia marki i psychologia reklamy 3. Strategiczny proces kreowania marki 4. Techniki reklamy 5. Badania marketingowe - metody i techniki 6. Public relations 7. Narzędzia i instrumenty marketingowe 8. Warsztaty wystąpień publicznych i języka perswazji 9. Tworzenie tekstu reklamowego 10. Strategie marketingowe 11. Planowanie kampanii marketingowych 12. Reklama polityczna 13. Marketing społecznościowy 14. Prawo i etyka w reklamie ORGANIZACJA ZAJĘĆ: Program studiów przewiduje 160 godzin zajęć dydaktycznych (60 ECTS) realizowanych w ciągu 2 semestrów.


Czas trwania

2 semestry / 160 godzin


Koszty

Szczegółowe informacja na uczelni


Dane Uczelni

Uczelnia:
Wyższa Szkoła Handlowa w Radomiu
Adres:
ul. Traugutta 61a, Radom
Jednostka:
Wydział Studiów Strategicznych i Technicznych
Adres Jednostki:
ul. Domagalskiego 7a, Radom

Lokalizacja