OK

Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:


Miasto: Kraków | Województwo: małopolskie | Kierunek: Marketing

Opis studiów

W coraz trudniejszych realiach rynkowych, z jakimi firmy mają do czynienia, to wiedza i szybkość uczenia się organizacji jest elementem decydującym o przewadze konkurencyjnej i jej trwałości – wiedza wynikająca z dostępnych informacji, umiejętności analizy ich i wyciągania wniosków oraz dostrzegania szans. W każdej firmie gromadzone są niezliczone dane dotyczące prowadzonej działalności. W sieci można znaleźć kolejne przyrastające w szybkim tempie ilości danych. Efektywne wykorzystanie ich staje się coraz większym wyzwaniem. Na rynku pojawiają się nowe narzędzia i metody pozwalające przetwarzać je i wyciągać z nich wnioski. Ten kto nauczy się robić to sprawnie i skutecznie, i na ich podstawie budować strategie działalności firmy - wyprzedzi konkurencję. Wyścig już zaczął się. Nasze studia pomogą zrozumieć otoczenie i wagę danych, którymi dysponuje Twoja firma oraz znaleźć sposób na uzyskanie z nich wiedzy potrzebnej do zwiększania efektywności podejmowanych przez Ciebie działań. Cele kształcenia: uświadomienie roli marketingu w firmie w nieustannie zmieniających się warunkach rynkowych oraz wagi analityki marketingowej i jej realnego wpływu na zwiększenie skuteczności prowadzonych działań; zapoznanie słuchaczy z systemami pomiaru efektów działań rynkowych i zasadami konstrukcji tych systemów, w zależności od specyfiki firmy; zapoznanie ze stosowanymi wskaźnikami pomiaru działań marketingowych - w obszarze strategii marketingowych, rynku, sprzedaży, dystrybucji oraz komunikacji marketingowej, ze szczególnym uwzględnieniem działań prowadzonych w sieci; zaznajomienie ze źródłami pozyskiwania danych, zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych i możliwościami przetwarzania ich przekazanie podstawowej wiedzy na temat baz danych i rodzaju analityki danych (analityka biznesowa, analityka zaawansowana, Big Data); nauczenie praktycznego wykorzystywania narzędzi służących do analityki. Absolwenci kierunku Analityka marketingowa, kończąc studia otrzymują równocześnie świadectwo ukończenia programu szkoleniowego bloku Mastering Metrics, stanowiącego część programu Diploma in Professional Marketing – zaawansowanego poziomu certyfikacji CIM (The Chartered Institute of Marketing) wydane przez questus - Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne CIM w Polsce. Program Diploma in Professional Marketing składa się z czterech bloków tematycznych: Strategic Marketing (obowiązkowy) Mastering Metrics (obowiązkowy) Digital Strategy (do wyboru) Driving Innovation (do wyboru) Otrzymanie dyplomu wydanego przez CIM, potwierdzającego uzyskane kwalifikacje wiąże się z koniecznością zdania trzech egzaminów, w tym dwóch z obligatoryjnych bloków oraz jednego z bloków do wyboru. Absolwenci studiów podyplomowych Analityka marketingowa, chcąc kontynuować kształcenie w tym zakresie, mogą: podejść do egzaminu kończącego blok Mastering Metrics (koszt rejestracji i egzaminu nie jest wliczony w cenę studiów) kontynuować szkolenie realizując pozostałe bloki programu Diploma in Professional Marketing The Chartered Institute of Marketing (CIM) jest największą na świecie organizacją zrzeszającą marketerów. CIM działa w 100 krajach, a prestiżowe dyplomy CIM posiada ponad 150 000 osób na całym świecie. W Polsce do programów i egzaminów CIM przystępować można od 1999 roku. Przedstawicielem The Chartered Institute of Marketing w Polsce jest Akredytowane Centrum Szkoleniowe i Egzaminacyjne – questus.


Czas trwania

2 semestry


Koszty

Szczegółowe informacja na uczelni


Dane Uczelni

Uczelnia:
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Adres:
ul. Westerplatte 11, Kraków
Jednostka:
Centrum Studiów Podyplomowych
Adres Jednostki:
ul. św. Filipa 25, Kraków

Lokalizacja