OK

Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:

Technologie automatyzacji działań marketingowych (Marketing Automation Technology)

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach | Wydział Informatyki i Komunikacji


Miasto: Katowice | Województwo: śląskie | Kierunek: Marketing

Opis studiów

Słuchacz nabędzie wiedzę i umiejętności z zakresu: narzędzi informatycznych automatyzujących działania marketingowe w Internecie; narzędzi Content marketingu oraz Inbound marketingu; narzędzi do masowej wysyłki wiadomości poczty elektronicznej, SMS, voiceSMS; projektowania algorytmów Marketing Automation; projektowania ścieżki doświadczeń użytkownika (user journey, user experience); zasad użyteczności formularzy internetowych; technologii RTB (Real Time Bidding) oraz Proximity marketing; projektowania wielokanałowej kampanii marketingowej (cross channel marketing); projektowania programów Lead Nurturing; infrastruktury niezbędnej do wdrożenia technologii Marketing Automation; Big data i metody analizy danych; modelowania wskaźników KPI (Key Performance Index ); tworzenia raportów oraz graficznej prezentacji danych; zarządzania projektami marketingowymi; aspektów prawnych ochrony danych osobowych związanych z gromadzeniem i przetwarzaniem danych w Internecie. CEL STUDIÓW Celem studiów jest zapoznanie słuchacza z nowoczesnym podejściem do marketingu, a w szczególności z narzędziami automatyzującymi działania marketingowe oraz budowanie świadomości wszechobecności impulsów wywołanych przez marketerów z wykorzystaniem różnych kanałów, przy zachowaniu zasad dbałości o prywatność oraz aspekty prawne ochrony danych osobowych.


Czas trwania

2 semestry / 196 godzin


Koszty

Szczegółowe informacja na uczelni


Dane Uczelni

Uczelnia:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Adres:
ul. 1 Maja 50, Katowice
Jednostka:
Wydział Informatyki i Komunikacji
Adres Jednostki:
ul. 1 Maja 50, Katowice

Lokalizacja