OK

Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:


Opis studiów

Adresaci studiów Studia adresowane są do osób pracujących lub szukających pracy w pełnoprofilowych i specjalistycznych agencjach reklamowych (np. pracownik działu obsługi klienta), w działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych (specjalista ds. marketingu, reklamy), biurach ogłoszeń środków masowego przekazu (akwizytor), działach promocji środków masowego przekazu, agencjach scenariuszowych, studiach graficznych (autor tekstów i sloganów, twórca wizerunku) oraz w agencjach ds. kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznych (organizator działań promocyjnych). O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się absolwenci wszelkiego typu studiów wyższych: licencjackich, magisterskich, inżynierskich. Cele studiów Reklama jest zjawiskiem wszechobecnym w dzisiejszym świecie. Trudno wyobrazić sobie świat, gospodarkę, media, czy też życie codzienne bez reklamy. Każdy z nas może o reklamie powiedzieć wiele, ale w rzeczywistości nie jest to takie proste jak się powszechnie wydaje. Reklama, to nie jest jedno działanie- to zestaw powiązanych ze sobą czynności, które przenikają się wzajemnie i które muszą być podejmowane w określonej kolejności. Studia stwarzają możliwość poznania „od kuchni” zasad tworzenia i wykorzystywania przekazów reklamowych. Zajęcia, ćwiczenia i warsztaty wzmacniają wiarę we własne siły, odporność na stres, rozwijają kreatywność, myślenie abstrakcyjne, predyspozycje organizatorskie, umiejętności plastyczne, wyobraźnię przestrzenną. Duży nacisk kładziony jest nie tylko na wiedzę ekonomiczną, plastyczną, psychologiczną i lingwistyczną, ale również na kształtowanie takich cech i postaw jak: komunikatywność, kształtowania prawidłowych stosunków interpersonalnych, łatwość nawiązywania kontaktów oraz stosowania się do etyki i kultury reklamowej. Zdobycie tych umiejętności pozwala na ocenę walorów estetycznych, testowanie projektów, samodzielne tworzenie wizualnych środków reklamy oraz na umiejętności „zareklamowania” siebie- odnalezienia własnego wizerunku. Organizacja zajęć Studia odbywają się w soboty i niedziele; wykłady, ćwiczenia, warsztaty; aktywny udział w zajęciach, przygotowanie prezentacji jako element zaliczenia przedmiotów (z pomocą doświadczonych fachowców). Dyplom w formie prezentacji multimedialnej lub plakatu. Świadectwo Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych GWSP. Wykładowcy Nauczyciele akademiccy, członkowie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, praktycy z zakresu edukacji, reklamy, plastyk, informatyk, grafik komputerowy, psycholog. Program studiów -Zasady komponowania informacji prasowych i sloganów reklamowych – warsztat copywritera z elementami języka perswazji; -Trening komunikacji interpersonalnej; -Trening kreatywności; -Rola i funkcje rysunku i liternictwa w reklamie; -Pracownia technik przygotowywania materiałów do druku oraz techniki poligraficzne; -Zasady tworzenia stron internetowych z wykorzystaniem nowoczesnych form grafiki komputerowej; -Historia sztuki i reklamy; -Reklama a public relations. Nowe formy komunikacji – media społecznościowe; -Przygotowanie prezentacji; -Dobre praktyki – studium przypadku kampanii reklamowej; -Budowanie strategii z elementami coachingu– ważny element zarządzania Opłata koszt całkowity: 2450 zł koszt całkowity rozłożony na 2 raty po: 1275 zł koszt całkowity rozłożony na 4 raty po: 662,50 zł Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Karola Goduli 80 1140 1078 0000 2162 4700 1015 Wpisowe 50 zł


Czas trwania

2 semestry / 160 godzin


Koszty

Szczegółowe informacja na uczelni


Dane Uczelni

Uczelnia:
Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Karola Goduli
Adres:
ul. Racławicka 23, Chorzów

Lokalizacja