OK

Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:

Zarządzanie kryzysowe w administracji publicznej

Wyższa Szkoła Bankowości i Finansów w Katowicach


Opis studiów

Studia skierowane są do pracowników administracyjnych samorządów lokalnych i terytorialnych, realizujących zadania z zakresu ochrony ludności, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej, a także innych osób zainteresowanych tą tematyką. Zapobieganie sytuacjom kryzysowym, przygotowanie do przejmowania nad nimi kontroli, reagowanie w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych, usuwanie ich skutków oraz odtwarzanie utraconych zasobów i infrastruktury krytycznej nie będzie obce po ukończeniu studiów podyplomowych tego kierunku. Celem studiów jest: poszerzanie, kształtowanie i upowszechnianie wiedzy z zakresu zarządzania kryzysowego, przygotowanie pracowników administracji samorządowej i rządowej do wykonywania zadań z zakresu zarządzania kryzysowego, zapoznanie z aktualnymi rozwiązaniami w obszarze zarządzania kryzysowego, ochrony ludności oraz bezpieczeństwa cywilnego, nabycie umiejętności wykonywania dokumentów planistycznych z zakresu ogólnie pojmowanego bezpieczeństwa pozamilitarnego


Czas trwania

2 semestry


Koszty

Szczegółowe informacja na uczelni


Dane Uczelni

Uczelnia:
Wyższa Szkoła Bankowości i Finansów w Katowicach
Adres:
ul. 11 Listopada 13, Katowice-Szopienice

Lokalizacja